Wednesday, July 24, 2013

Pelik! Mengapa Lebah Ini Melekat Di Kapal Terbang (5 Foto)

Pelik! Mengapa Lebah Ini Melekat Di Kapal Terbang (5 Foto) | Siapa di sini mempunyai pengalaman, tiba-tiba penerbangan pesawat ditunda ketika hendak berlepas. Di luar negara, terdapat sebuah pesawat penumpang yang mahu berlepas terpaksa menunda buat seketika apabila mendapati bahagian sayapnya dihurung sekumpulan lebah. Perkara ini menyebabkan pesawat dihentikan untuk tujuan pembersihan.difahamkan, proses pengalihan lebah ini hanya memakan masa yang singkat.
Sebuah pesawat penerbangan Delta Airlines dari Pittsburgh ke New York tertunda kerana ribuan lebah tiba-tiba belekat pada saya pesawat. Seorang penternak profesional lebah Stephen Repasky dipanggil untuk memindahkan lebah-lebah itu. Ia dipanggil ketika segerombolan lebah pada sayap pesawat seperti sedang mengisi bahan bakar. Lebah itu harus dipindahkan kerana mereka merupakan spesis yang dilindungi yang tidak dapat dibunuh secara haram.
Sekitar 20 minit itu, Para penumpang terpesona melihat proses pemindahan ribuan lebah tersebut. Mereka yang sibuk dengan barang-barang mereka telah bertukar dengan sibuk memegang kamera.Repasky mengatakan bahawa peningkatan koloni lebah sering terjadi pada cuaca yang seperti sekarang ini yang berubah secara ekstream.

No comments:

Post a Comment